"

Obleky pro muže šijeme tady u nás – doma v České republice

21. 10. 2019 , aktualizace: 31. 10. 2019 Sdílej na SrdceMoravy

Pan Radek Chládek je předsedou představenstva oděvního družstva VÝVOJ Třešť. V rozhovoru pro časopis SrdceMoravy.cz jsme se také zeptali: Čím motivuje značka VÝVOJ české muže k nákupu českých výrobků? 

Pane Chládku, když bychom porovnali, řekněme posledních 10 let – co se na poli pánské módy změnilo nejvíce?

Pánská móda prochází VÝVOJEM 😊 a je znát zájem mužů o módní trendy. Muži jsou znalí, jaké trendy a materiály mají od nás požadovat. A my se rádi přizpůsobujeme rozmarům našich vážených zákazníků.

Co vaši zákazníci od VÝVOJE očekávají?

V současné době můžeme říct, že hodně českých zákazníků oceňuje kvalitu českého výrobce. Někteří jsou, tak jako, my právem hrdi, že mohou být součástí české firmy tím, že mají náš oblek.

VÝVOJ a Český Anděl

Daří se vám tedy motivovat české muže k nákupu českých obleků, sak, kalhot a doplňků…?

Jsem rád, že mohu říci, že se daří. Je přece přirozené, že v zemi, ve které žijeme, podporujeme domácí výrobky.

Jako VÝVOJ oblékáte muže již od roku 1931! Napadá mě, že by se u vás mohli muži vlastně oblékat po celou dobu jejich vývoje.

A když se nad tím zamyslíme, tak je to skutečně pravda. Kdo z nás si nevzpomene na svůj první oblek do tanečních a prošoupaná kolena po návratu ze závěrečné.

Nebo… jak to bylo po maturitě, kdy mnozí skoro muži své sako už ani nepřinesli domů po bujaré oslavě maturitního večírku. Na první žádost o ruku. Na svatbu… kdy si pořizoval nový slavnostní oblek. A pak přišel další nový oblek, protože v rodinném životě každý muž zmužní nejen v ramenou… to, jak nosí děti v náručí, ale hlavně dobrým jídlem od svých milovaných manželek. Pak přišel další oblek… na svatbu svých dětí. Pak oblek do zaměstnání, kde musíte udržovat kodex správného zralého džentlmena atd…atd.

Pokud nám tedy zákazník od tanečních zůstane věrný, tak opravdu projde celý svůj život nejen vývojem, ale i VÝVOJEM.

Pan Chládek, jako reprezentant tradiční české krejčovské školy obdržel v roce 2017 za své manažerské a marketingové aktivity v oblasti pánské konfekce Zvláštní cenu prezidia ČMS – Marketér roku a v roce 2018 se se značkou VÝVOJ stal vítězem soutěže Vodafone Firma roku 2018 Kraje Vysočina.

Pane Chládku, v posledních letech jste obdržel několik významných ocenění. Co to pro Vás a značku VÝVOJ znamená?

Každé ocenění naší práce nás podporuje, motivuje, a především ukazuje, že má smysl.

Na Vánoce jste připravili pro své významné klienty dárek v podobě odznaku do klopy z kolekce Český Anděl. Co vás k tomu vedlo?

Je přece krásné si do klopy dát anděla, který potrhuje naši státnost. Tím také, jako nositel odznaku Českého Anděla, říkám ostatním: Mám rád české výrobky a zemi, v které žiji.

VÝVOJ a Český Anděl

Jak na to reagovali vaši klienti?

Hodně zákazníku nosí anděla v klopách nadšeně dál, nebo si ho přepínají na další nové obleky, protože se jim toto spojení s myšlenkou podpořit českou hrdost líbí.

Víte, já vidím opravdu s potěšením, a nejen kolem sebe, že stále více lidí začíná vědomě nosit české značky. Při nákupu se zákazníci často skutečně ptají, zda je to vyrobeno v Česku.

Největší radost mám, když provádím zákazníky naší firmou v Třešti a oni skutečně vidí, že jejich oblek je zhotoven tady u nás – doma v České republice.

Děkuji Vám za rozhovor a přeji VÝVOJI mnoho spokojených zákazníků.

Na stránku VÝVOJ pokračujte ZDE

 


Jinde na SrdceMoravy